תפילתי דבר איננה מבקשת, תפילתי אחת והיא אומרת: הא לך!
מה דעתך על זה, בתור תפילה?

בואי נעזוב רגע בתים אחרים ומלים אחרות. בואי נעזוב את הויכוח אם הוא כתב אותו לאישה, לתל אביב, לאלוהים. בואי נתמקד ברעיון הפשוט של תפילה שזה התוכן שלה. מתריסה? מגישה? אומרת "ככה את רצית אותי, קחי אותי ככה עם כל מה שיש בי"?!

לא משנה אם זו מערכת יחסים עם אלוהים או אישה (מערכות יחסים עם תלביב לא באמת מעניינות אותי כרגע, ולא כי הן לא ראויות לדיון). תחשבי על קשר כזה עם אלוהים, קשר שזה מה שיש בו – תפילה אחת פשוטה שזה כל מה שיש בה – הנה. בבקשה. גלוי, פשוט. אין תחינות. אין קרבנות. אין התפלשות בעפר. אין האדרה. רק כנות. כנות לאין קץ.

ובאופן מעניין למדי, אף אחד מאלו לא משתנה בצורה משמעותית גם אם זו מערכת יחסים עם אשה. זה נשאר נקי, מזוקק. שקט.

זה הבסיס. של הכרה בערך עצמי, ובערך שלך בהכרח. (איזו הכרה יכולה לעבור את זו שכלולה באהבה, לאו דווקא רומנטית? איזו מחמאה יכולה להיות גדולה מזו?) זה מה שיש לי. זה מה שאני מציעה לך. (אני רואה איין ראנד ברקע של המשפט הזה, אבל בטח גם חוץ ממנה קיבלו את הרעיון הזה. למען העולם, אני מקווה שכן).

נראה כמו אחד הביטויים הכי טובים לאהבה אמיתית שנתקלתי בהם.

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

