תחילתה של ידידות מופלאה

פגשתי אתמול את החתולה העתידית שלי.

כלומר, את החתולה העתידיתבכוח שלי. אם הכלבלב ירשה לי. כן, אני צריכה אישור של כלבלב כדי לגדל חתולה. 17 שנה הייתי צריכה אישור של אמא (לא קיבלתי. הו, חסכי ילדות), ועכשיו אני צריכה אישור של כלבלב. לא בטוחה לאן ההתקדמות.

הגברת מכונה בינתיים "טריקולור דהוי", או "הלא ביולוגית". אני לא לגמרי בטוחה שיתאים לה "צ'לו". אולי קלאוויקורד.

בינתיים, מדובר בערמה קטנטנה, צבעונית ועדינה של פוטנציאל לרודנות בפרווה. אולי ונדה.

בעוד חודש בערך ניתן לכלבלב השמירה של הדמוקרטיה לראות האם הוא מאשר את המונרכיה שאני מתכוונת להכניס הבייתה. עם קצת מזל, הנדוניה שלי הולכת לכלול חתולה.


כל הגן הבוטני פורח. תורמוסים ודרדרים וכרמלית וסגול וורוד וצהוב, וראויים לציון בעיקר עצי אגס בפריחה לבנה וצפופה ויפהפיה. הירוק ירוק מאוד, הסגול סגול מאוד, הפריחה משגעת מאוד, ויש צמחים מגניבים כמו "אספקלריה חרמשית", שאין לה פריחה מעניינת בכלל, אבל יש לה יופי של שם.

אם יש לכן זמן (ואתן בירושלים), לכו לשם.

פוסט זה פורסם בקטגוריה לפעמים יפה בחוץ. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

2 תגובות על תחילתה של ידידות מופלאה

  1. רונן הגיב:

    אספקלריה חרמשית? כשאת מסתכלת עליה, את רואה את עצמך, ומאחורה את Deth עם החרמש שלו?

    רגע, בכלל רואים אותו במראה? אולי זה רק החרמש?

  2. סתם אחד הגיב:

    פחות דיבורים, יותר קנייה של אוכל לחתולים.

כתיבת תגובה

