מטאפורות קוויות

נדמה לי שהבנתי חלק מהרקע לביקורת על הדרך הבעייתית שלי להתחיל עם אנשים. למעשה, הבעיה היא גרפית –

אתם מדברים על "שורות פתיחה". אני עושה בערך אותו דבר, אבל בספירלות.

פוסט זה פורסם בקטגוריה דברים שיכלו להיות סטטוס. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

11 תגובות על מטאפורות קוויות

  1. סתם אחד הגיב:

    קשה לי להגיד שאני מופתע.

  2. lilit הגיב:

    למה? לא ראית אותי אף פעם מנסה להתחיל עם אף אחד…

    [דגש על האחד – הרבה יותר קל להתחיל עם בחורות. באמת. הן מבינות רמזים.]

  3. סתם אחד הגיב:

    אפשר לנחש את זה מצורת הדיבור שלך…
    (יופי שבחורות מבינות רמזים, אבל עד שבחורים קולטים שמישהי מעוניינת…)

  4. lilit הגיב:

    מה? שקר.
    צורת הדיבור שלי לא ספירלית. יותר כוכבית. (מתחילה מהאמצע ומתקדמת לכל הכיוונים במקביל).

  5. מאיה הגיב:

    יקירתי,
    צורת החשיבה שלך היא כוכבית.
    צורת הדיבור, ספירלית.
    …קצת כמו תקליט, כי כשיש פער/שריטה שאת חושבת שאי אפשר לגשר עליה, את נקטעת או עוברת לחלק הבא…

  6. lilit הגיב:

    אני יכולה נורא בבקשה דוגמה (אני סקרנית, ואני אוהבת שאנחנו מדברות עליי – לראייה, ספרי את מספר ה"אני" במשפט)?

    אני חושבת שהשלב שבו הבנתי שאת צודקת (ושאני מדברת מהאמצע, תמיד) היה בפעם האחרונה שניסיתי לתת למישהו מתכון בטלפון.

  7. מאיה הגיב:

    נגיד קרה משהו. נגיד עם בחור. (נגיד לא מזמן).
    אז אצלך בראש זה כבר רץ לכל הכיוונים.
    כשאת תספרי לי על זה. סביר להניח שלא תתחילי מהנקודה המרכזית. מאוד יכול להיות שאת אומרת משהו שלא קרה ולא יקרה, ואצלך בראש יכול היה להיות. או שתגידי משהו שממנו אמור להשתמע שאולי יש איזהשהי נקודה שאת רוצה לדבר עליה.

    מכיוון שאני לא שואלת שאלות, ואני פשוט נותנת לך לדבר, קל לי לשמוע איך מנקודה אקראית במחשבות שלך את מגיעה לנקודה העיקרית שממנה המחשבה שלך התפתחה. דרך, כמובן, חלק מן ההשלכות המציאותיות והפחות מציאותיות של אותו עניין (כש, אם וכאשר, יש נקודה שאין ברצונך להתמודד איתה, את תדלגי עליה).

    אגב..
    לפעמים זה לוקח לך ימים.
    להגיע לנקודה, כלומר.

  8. סתם אחד הגיב:

    כלומר, היא אוכלת סרטים.
    תודה, הובן.

  9. lilit הגיב:

    סרטים זה טבעוני?

    אני לא חושבת שאני אוכלת סרטים.
    נדמה לי (ואולי אני טועה, מאיה – תקני אותי) שהכוונה לא הייתה שאני לא מבדילה בין מה שקורה ומה שנשאר בראש שלי, אלא שאני לא מבהירה את זה מספיק.

  10. מאיה הגיב:

    את צודקת.

    אבל את אוכלת סרטים אחרים. זה פשוט לא קשור לזה ספציפי.

  11. lilit הגיב:

    אוכלת סרטים זה חתיכת ביטוי וולגרי.
    אני אולי…
    caput inter nubila

כתיבת תגובה

