לאחרונה אנשים מפתחים חסרונות. אני לא בטוחה שאני אוהבת את זה.

פוסט זה פורסם בקטגוריה דברים שיכלו להיות סטטוס. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

17 תגובות על

  1. salonmazal הגיב:

    איזה חסרונות?

  2. שחר לנגבהיים הגיב:

    תתרגלי ותלמדי להנות מזה. יש הרבה יותר מה לעשות עם חסרונות.

  3. lilit הגיב:

    (נמנעת מלעשות לך אאוטינג, הו את). איזה חסרונות?
    זה בעיקר חוסר אושר, אבל עוד דברים. אנשים נהיים, ובכן, אנושיים. כאב. פחד. מצוקה. ונראה כאילו במקום שהחיבור יהיה ממקום של שמחת חיים, של ניצול הנאות העולם הזה, חומריות ורוחניות, הוא חיבור על בסיס כאב.
    ואנשים מבריקים פחות, ומבינים פחות, והם ממשיכים להיות טובים ונפלאים וראויים בהחלט לאהבתך והערכתך, אבל…
    אבל הם לא הדמויות הזוהרות, הקסומות ומעוררות הפליאה שקודם נדמה שיהיו שם. וזו כבר אהבה ולא התאהבות.

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

    אם תעשי לי אאוטינג, אולי מישהו סוף סוף יבין שאני מוצלחת ויתחיל איתי.
    איזה אושר זה יהיה…

  5. lilit הגיב:

    חסרות לך אנשים שיתחילו איתך בזמן האחרון? לא הבחנתי בזה.

    והמסתור התמוה מאחורי "אנונימי" לא משנה את העובדה שהשורה ההיא יועדה אליה, לא אלייך. שנאמר : "ממך ציפיתי ליותר".

  6. מאיה הגיב:

    אני מודה, היית צריכה לצפות ממני ליותר.
    לא הייתי צריכה לכתוב את התגובה הזו, אני מתנצלת מעמקי ליבי, נשמתי וקירבי

  7. frenk הגיב:

    ולא שמתי לב שהייתי מחוברת מהשם משתמש של הסלון… את יכולה לעשות לי אאוטינג תמיד, מתי שבא לך, כמה שבא לך

    אהבה זה טוב, התאהבות זה מרגש ומרטיט וכייף, אבל אהבה זה הרבה יותר שלם

    אני אוהבת אותך. מאוד מאוד.

  8. frenk הגיב:

    הא, עשיתי לעצמי אאוטינג
    (חשבתי שאני לא מחוברת)
    ב"שם" כתבתי – לא חסר תודה. יש יותר מדי
    (בגלל זה הטקסט מתחיל ב ו')

  9. lilit הגיב:

    יש לך יומן! מגניבולי! בלילה כשיהיה זמן אשב ואקרא אותו לאורך ולרוחב. אולי אפילו אבדוק מה זה לעזאזל רסס, איך הוא עובד ובשביל מה הוא טוב, ואז אשים עלייך אחד כזה.

    ו'? אין לנו בעיות עם ו'?

  10. lilit הגיב:

    אה, ונדמה לי שאתן מנסות לשגע אותי, שתיכן, אבל אני מחבבת אתכן בכל מקרה.

  11. שחר לנגבהיים הגיב:

    את רואה? ככה נהנים מזה.

  12. lilit הגיב:

    אל מי מאיתנו התכוונת?

  13. lilit הגיב:

    מה שמוכיח ששחר צדק. כהרגלו.
    (כן, אין משפט ממש לפני ה"מה", מקום שלכאורה צריך היה להיות)

  14. frenk הגיב:

    היומן הזה לא כ"כ מעניין, היא טוענת שהיא לא כתבה את זה.. אז מי עוד חושב שאני זקוקה לאאוטינג – יחשבו שאני מוצלחת – יתחילו איתי?

  15. lilit הגיב:

    כן. אנחנו מאמינות לה.
    מה שמשאיר אותנו עם מסתורין. קטן. אנחנו יכולות לצאת לציד מסתורינים. עם מכשפות, אפילו.

  16. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

    אוטוטו זה היום הכי ארוך בשנה.
    זה זמן מצויין לצוד אותי בו.

  17. lilit הגיב:

    אז, להגיע לתלביב מצוידת ברשת פרפרים ענקית?

כתיבת תגובה

