302.0

זה יתחיל כאן, וימשיך לא נחמד בכלל. אולי גם פוגע.

ודאי שלא הייתי צריכה לקרוא כתבות. אבל מאז אתמול בערב כבר היה יום שלם מוצלח, וכן רציתי לראות מה עוד קורה.

למה לחפש חדשות דווקא במקום הכי גרוע? נו, כי נגמרו לי האחרים. לפחות, הכתבות בהם שעסקו בעובדות או עידכונים מעניינים, ולא בהשתפכויות שאין לי כוח אליהן.

מותר לאנשים להשתפך. מותר לאנשים גם להחליף את הפרצוף שלהם בדגל גאווה. זה לא אומר שאני אוהבת את זה או רוצה לדעת על זה. למעשה, במקרה של האחרון, אני חושבת שמדובר באחד מהטרנדים המטופשים שמשום מה גם אנשים אינטליגנטיים ועצמאיים נופלים אליו. אולי חלק ממגפת הסטטוס-מיני-מיקרו-נאנו בלוגים. למה להגיד את זה בקטע כתוב ומנומק אם אפשר ב140 תווים, ולמה לטרוח עם תווים כשאפשר למרוח על הפרצוף 6 צבעים וקצת שחור בפינה. מה השלב הבא? תשנו את שמכם האמצעי ל"מזועזעת מהרצח"?

ולענייננו. אז עשיתי טעות וקראתי חדשות במקום הלא נכון.

חלק לא נחמד א' –

לא נורא מעניין אותי מה סטרייטים מרגישים כרגע. מה הם חושבים, אם זה מעניין מספיק, נו – בדיוק כמו כל בנאדם אחר.

אבל בחייאת ראבאק, צאו לי מהחיבוק הקולקטיבי. כי כאן יש אבל וזעזוע, ואצלכם יש חדשות. יש לי מעט מאוד השתייכות קהילתית, אבל רובה נמצא כאן. זו הקהילה שלי. ומבפנים זה אחרת. אני מעריכה את היכולת שלכם לתמוך והנכונות שלכם להקשיב. אבל אתם לא חלק, וזה משנה.

אשמח לשמוע על הימים האחרונים, על העבודה, הבחינות ומה עשית אתמול בלילה. אל תספרי לי איך את מרגישה בעקבות הפיגוע. אבין אם את רוצה לבקש אותו דבר.

חלק לא נחמד ב' –

כן, אני יודעת שעיתונים מוכרים כותרות. אני יודעת שכל מה שיכול להיות מנוצל צינית לשם כך, יטופל בהתאם. ועדיין, הכותרת הזו כואבת. לא, לא רק מרגיזה. כואבת. כואבת, אולי, לכל מי שיודעת שהבעיה היא לא רק ש"ס והחרדים, ושהנטייה המינית שלה לא תלויה בארון כל השנה, ויוצאת להתאוורר ביוני.

אני בטוחה שהיא מושכת קהל. אני בטוחה שהיא גורמת לאנשים להסתקרן ולקרוא. ואני בטוחה שאפשר היה לבחור לכתבה הזו כותרת אחרת.

ואם עשרות הורים שואלים אם יש לזה תרופה, הם הורים רעים. גם אם רק שניים. אם הורים "חושדים" בילד שלהם שאולי יש לו נטייה מינית, הם הורים רעים. אם הם חושבים במונחים של "אשמה" הם הורים רעים.

ואם ארגון כמו תהל"ה, שעד לכתבה הזו באמת חשבתי שנמצא בצד שלנו מסוגל להתבטא ככה, יש לנו בעיה רצינית מאוד. נטייה מינית היא לא דבר רע שמשלימים איתו בגבורה. במקום להסתובב עם פחדים מטופשים על בסיס "מה יגידו השכנים" ו"איך היא תסתדר בחיים", עדיף שתפקחו את העיניים ותדברו עם מי שיודע. היא תסתדר יופי בחיים. אם היא חיה במקום פתוח ומודרני מספיק, סביר להניח שהבעיה הכי גדולה שתהיה לה עם הנטייה המינית שלה היא התגובה שלכם. צאו מהאגואיזם הפטרנליסטי והמחריד הזה, תפסיקו ליצור בעיות שלא נמצאות שם. הילד שלכם לא נמשך לבנות? וואלה? הוא גם לא יודע להפעיל פטיפון. בעולם שבו הוא חי היום, הוא גם לא צריך. החשש שלכם שאין למי להעביר את אוסף התקליטים אחרי שתעברו לבית אבות באמת לא רלוונטי לעניין.

פוסט זה פורסם בקטגוריה Glad to be gay, האישי הוא הפוליטי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

