אני ואנוכי נורמלים מכולם? בתחבורה ציבורית?

אם האדם שעולה אחרייך לקו 18 מבקש 2 כרטיסים לכותל, אחד משניכם טועה.

העובדה שהוא מקבל כרטיסים ונכנס להתיישב באוטובוס אמורה להראות לך מי מכם.

לפעמים נראה לי שהמציאות לא מחוברת אליי.

פוסט זה פורסם בקטגוריה חפיפה חלקית בלבד למציאות. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

2 תגובות על אני ואנוכי נורמלים מכולם? בתחבורה ציבורית?

  1. שחר לנגבהיים הגיב:

    האדם שאחריך היה גבר? כי אם כן, זה היה נותן בסיס סביר לתשובה.

  2. lilit הגיב:

    בדרכך השוביניסטית והמעצבנת, אתה גורם לי לחייך.

    זה לא קשור (כלומר, כן, הוא היה גבר. ודאי ששמתי לב לזה, ניסיתי להחליט אם הבחורה היפה והמתולתלת קשורה אליו). אני לא מרחפת כי אני בחורה, אני מרחפת כי אני אני. חבל להכליל סתם.

כתיבת תגובה

