סוף תקופת הברזל.

גבירותי ורבותיי, ערפדים וערפדות, בנק הדם ושאר ירקות – זה היה הכדור האחרון (טוב. יש את הסוג השני, אבל הוא לא ממש נחשב).

הקץ להבעת העלבון למראה ניידת מד"א. הקץ לידיעה הברורה שמודעות על התרמת דם נתלו כדי להקניט אותי. זהו. הדם שלי מתוקן, ושבוע הבא נוכיח את זה.

אמצא איזה בוקר, אשים פעמיי לקופת החולים אשר בקטמונים, ולאחר המתנה מורטת עצבים בתור, יגיע זמני להיכנס לחדר האחות.

האחות תקשור חתיכת גומי סביב זרועי, תנקה נקודה אסטרטגית באזור המרפק, ולאחר דקירה קלה ומתכתית, תחבר צנרת פלסטית עדינה ליד שלי.

זרזיף ממוקד של דם אדום כהה ויפהפה ימלא מבחנה או שתיים, כנראה שלוש, ושבוע אחר כך יהיו תוצאות.

ושוב, כמו כל פעם אחרת בשבע השנים האחרונות, תגיע ההודעה המשמחת – הכל בסדר, לעכשיו.

ושבוע אחר כך אצא לי לשוטט בואכה המדרחוב, מקום בו רועות ניידות מד"א כשאינן עטות על טרפן התמים במסדרונות הר הצופים, אמלא את הטופס ביד בוטחת, מסמנת בכל המקומות הנכונים (זה יהיה יום שבו אני בלי ספק שוקלת מעל חמישים קילו, כדי לוודא שאין להם שום סיבה לדחות אותי שוב), ושוב דקירה קלה ומתכתית, ושוב דם כהה ויפהפה.

שושו ושמחו, ערפדות ירושלים. I'm back.

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

5 תגובות על סוף תקופת הברזל.

  1. שחר לנגבהיים הגיב:

    טכנית, את אמורה לחכות שלושה חודשים אחרי שאת מפסיקה לקחת כדורי ברזל לפני שמותר לתרום דם.

  2. lilit הגיב:

    כולם נגדי.
    אולי אמצא אירגון הומניטרי לזכויות ערפדים מוכי גורל שצריך דם עלמות תמימות. להם בטח לא יהיה אכפת אם יש או אין לי ברזל.

  3. מיכל הגיב:

    יש עוד כמה סעיפים ששכחת. למשל, האם בשנה האחרונה שכבת עם א/נשים שקיימו "יחסי מין בין גברים משנת 1977 "?

    (מודה שהסעיף הזה אחראי לאחת הפעמים שבהם ראיתי ניידת של מד"א ולא יכולתי לתרום דם. יש מספיק סעיפים שמונעים את זה ממני, אני כבר ויתרתי)

  4. lilit הגיב:

    אני די בטוחה שהבחורים שהיו לי היו סטרייטים. אבל אם מישהו מהם הצליח לקיים יחסי מין לפני 1977, אולי זה היה עם גבר אחר.

    ברצינות שנייה – הסעיף הזה באמת הפריע לי, עקרונית, בעבר (לא שהוא היה מונע ממני לתרום דם, כשלעצמו – מאז גיל 18 היו מעט מאוד תקופות בהן לא הייתה סיבה כזו או אחרת שאסרה עליי לתרום דם), אבל אחרי הניתוח של סבתא הגעתי למסקנה שכאן יש חיי אדם ותורמה ממשית להם, ושאת המאבקים העקרוניים שלי אני יכולה לנהל במקביל.

  5. מיכל הגיב:

    מסכימה איתך שסעיף הומופובי בשאלון זו לא סיבה לא לתרום דם.
    אני ויתרתי משום שדיאטת ההשמנה שלי לא הצליחה, ולא מאמינים לי כשאני טוענת שאני שוקלת מעל 50 קילו.

    (אבל זה משעשע לבדוק את התגובות של אנשים מסביב ששואלים למה אני לא תורמת דם, ואני מסבירה להם ששכבתי עם הומואים. אז מה אם התשובה האמיתית היא אחרת?)

כתיבת תגובה

