עוד עלה נושר

פעמיים בכל אביב אני מתה. כשגוועת פריחת השקדיות וכשגוועת פריחת ההדרים. הנרקיסים והשקדיות פורחים בסוף החורף, כמוני. קיבלתי שניים מהאהובים עליי ביותר לקשט את הנוף ביום הולדתי בלבן וניחוחות.

אבל כשלובן השקדיות נעלם, העלים נושרים והענפים מתכסים עלווה ירוקה, ברור שחלפה עוד עונה, עוד שנה שלא תחזור.  בימים כתיקונם, הזמן עובר בהתקדמות איטית של המחוג הארוך, אבל פעמיים באביב, שנה שלמה נעלמת בנגיסה. כשגוועת פריחת ההדרים, ואיתה הריח הטוב ביותר בעולם, אני יודעת שעוד חלק משיאי השנה עבר, ושמותי קרוב מתמיד. למרבה הצער, המסקנה העגומה הזו נכונה בכל שנה. למרבה הצער, בכל שנה היא נכונה יותר.

והביאנו לזמן הזה.

פוסט זה פורסם בקטגוריה חפיפה חלקית בלבד למציאות. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

7 תגובות על עוד עלה נושר

  1. רונן הגיב:

    יפה.

    ההתקטננות המתמטית: הטענה "מותי קרוב מתמיד" נכונה במידה שווה לכל זמן שעובר. P-:

  2. lilit הגיב:

    בדיוק הנקודה שלי.

  3. Lux Aeterna הגיב:

    אם זה מנחם אותך, הרימונים עומדים בפריחתם האדומה.
    בדקתי.

  4. הנוקדן הגיב:

    אם כבר התקטננויות, ועוד מתמטיות, אז הרשו לי לתקן אתכם, במשפט "מותי קרוב מתמיד" ישנן שתי הנחות סמויות.

    הראשונה והברורה מאליה, היא שתמותי, העובדה שככל הידוע לך, אף אדם לא חי לנצח, אינה קובעת שגם את לא תחיי לנצח.

    כתרגיל לקורא נשאר למצוא מהי ההנחה השנייה.

  5. lilit הגיב:

    טוב. עכשיו אני סקרנית בנוגע לזהותך. אפשר רמז?

  6. זהותי הגיב:

    נו… כמה חנונים[1] נוקדניים[2] גבריים[3] שקוראים את הבלוג שלך את מכירה[4]?

    בהודעה זאת ישנם שישה רמזים[5] לזהותי.

    [1] רמז 1, אבל יכולת להבין את זה מהמתמטיקה ומthey might be
    giants.

    [2] רמז 2, אבל זה כבר היה בשם שלי.

    [3] רמז 3, אבל גם זה כבר היה בשם שלי.

    [4] רמז 4, אבל את זה כבר ניחשת לבד, אחרת מה מעניין אותך שאני ישראל ישראלי מקריית ים?

    [5] כתרגיל לקורא נשאיר את השאלה מהם שני הרמזים הנותרים…

  7. lilit הגיב:

    בחייך, אני לא צריכה שום רמז מלבד מספרים בסוגריים מרובעים…
    חוצמזה, חשדתי שזה אתה, אבל הכינוי לא נשמע מתאים לך. נשמע יותר מדי…גיקים שמשחקים משחקי תפקידים.

כתיבת תגובה

