רוח ספורטיבית

מאחר שכבר ביססנו את החלק של "לא לצחוק עליי ולא לגלות לאח שלי שאמרתי את זה", אפשר להמשיך בוידוי המחריד הבא:

מצאתי אתר שמעדכן אותי בזמן אמת על הולנד-אורוגוואי הערב. לא, זה יותר גרוע מזה – קודם חיפשתי אחד כזה, במיוחד, ואז מצאתי אותו. (לא רדיו, חלילה. כדורגל זה משחק משעמם. אתר שקט שמריץ עידכונים כתובים כדי שאבדוק מדי פעם. נכון לעכשיו, ההולנד שלי* מובילה על האורוגוואי שלהם** 1-0).

ניסיתי להסביר לאבא של הכלבלב שבניגוד לבחירות מבוססות הלאום של אנשים אחרים (שאני לא מסוגלת להבין), אצלי העניין תועלתני לגמרי – להיות בארץ כלשהי בזמן שהיא משחקת בגמר מונדיאל זו חוויה. במונדיאל הקודם הייתי בצרפת בזמן שהיא הייתה בגמר, הלכנו לכיכר מרכזית בליון שסידרו בה מסכים גדולים, והאווירה הייתה מעניינת. רעש ואורות וצלצולים ותמרות עשן. אבא של הכלבלב טען שתועלתנות אמורה להוביל בדיוק לשיקול ההפוך – אני אמורה לא לרצות להיות שהולנד תעשה גמר כשאני באמסטרדם. זה יהיה מסוכן (לאבא של הכלבלב יש טראומות מגמר רוגבי כלשהו בצרפת פעם. הוא מילמל משהו על זה שניסו להפוך עליו רכבת, אבל אני כמעט בטוחה שהוא מגזים).

הוא נמנע מלצחוק בקול רם מדי על העובדה המדאיגה שאני מאמצת תחביבים של גברים הטרוסקסואליים מצויים, אבל לא נראה שהיגיון תועלתני פשוט משכנע אותו. לא הייתה ברירה, ונאלצתי להשתמש בדוגמאות.

"תחשוב על מיסת חצות של חג המולד בעיר העתיקה – אלו לא הרגשות שלך, אבל יש בסביבה המון אנשים מתרגשים, והאווירה מעניינת". הוא הביט בי בפקפוק.

"תחשוב שאתה הדברים האלו בהארי פוטר שניזונים מרגשות של אנשים אחרים". מכל ההסברים שבעולם, האחד הזה עבד.

* [הביטוי "שלי" משמעו אינו חלילה שאני רוכשת סימפטיה גדולה מהרגיל, שלא לומר שייכות, למדינת לאום כזו או אחרת. כל מטרתו להביע אינטרסים אנוכיים צרים שבמקרה תואמים לאלו של גלגולה המודרני של נסיכות אורנייה]

**[הם היו מעדיפים את ארגנטינה, אבל זו הדרום-אמריקה האחרונה שנשארה להם. אם הייתי מבינה איך העסק עובד, הייתי מסבירה.]

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

2 תגובות על רוח ספורטיבית

  1. רונן הגיב:

    עברו כבר ארבע שנים מאז שהיית בצרפת?

  2. interspem הגיב:

    כן.
    ואתה משתמש ב"מאז שהית בצרפת" כדי להגיד משהו אחר. מזל שלשנינו יש זיכרון טוב ואתה בחור נחמד, בסך הכל(:.

כתיבת תגובה

